Aladí. Catàleg de la Xarxa de Biblioteques Municipals

Notícies Aladí

| 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013

10/07/2019

Reserva i renova els teus préstecs des del mòbil

Amb l'arribada de l'estiu, les biblioteques modifiquen els seus horaris d'obertura i entren en funcionament les biblioplatges i bibliopiscines.

Tant si marxes de vacances com si et quedes al teu poble o ciutat, recorda que pots accedir al Catàleg Aladí des del teu mòbil per cercar els documents de la Xarxa de Biblioteques Municipals o fer tràmits amb la biblioteca. També s'hi pot accedir descarregant l'aplicació BibliotequesXBM, disponible per a Android i iOS.

Bon estiu!

25/06/2019

Ja tenim el nou ventall d'estiu

Ja pots recollir a qualsevol biblioteca o bibliobús de la Xarxa de Biblioteques Municipals el ventall que editem anualment per refrescar els moments més calorosos de l'estiu. Enguany, l'ilustrador Jordi Triola, finalista dels Premis Junceda de Futurs Creadors, ha fet un disseny que reforça la idea que les biblioteques són un punt de trobada i de connexió de les diferents ganes de saber, que inclouen diferents maneres d'aprendre i de generar nou coneixement.

Fes-te una foto ben estiuenca amb el ventall i publica-la a les xarxes socials amb l'etiqueta #connectemsabers.

Vols veure els ventalls d'anys anteriors?

20/05/2019

30è Aniversari de la caiguda del Mur de Berlín

Aquest 2019 es compleixen 30 anys de la caiguda del Mur de Berlín, l'esdeveniment més important de la segona meitat del segle XX i que va significar la fi dels règims de l'Europa de l'Est. Us recomanem lectures i pel·lícules disponibles al catàleg que tracten o estan ambientades en aquesta fita històrica. A més, fins a finals de juny podeu visitar al Goethe Institut l'exposició de fotografies "Alltag" (vida quotidiana) de Harald Hauswald, reconegut fotògraf alemany i membre fundador de la prestigiosa agència Ostkreuz. Les fotografies capturen escenes de la vida a la RDA just abans de la reunificació alemanya.

Recordeu que ara podeu demanar documents del fons del Goethe Institut de Barcelona des de la vostra biblioteca per mitjà del servei de préstec interbibliotecari.

Antes de Septiembre Berlín, 1961 DDR Design La Caída del muro de Berlín Good bye, Lenin! Después del muro La Vida de los otros Arenas movedizas Buenos días, guapa Dern, Turm Stasiland Noticias de Berlín Lobos de la Stasi Historias simples El Saltador del muro La Caída del muro de Berlín La Caída del muro y el fín de los zares El Túnel de la libertad El Muro de Berlín The Berlín Wall: 1961-1989 The Berlín Wall El Día que acabó el siglo XX El Muro de Berlín: final de una época histórica Los Túneles: la historia jamás contada de la huida bajo el muro de Berlín
Feu clic sobre les portades dels llibres per veure'n la disponibilitat d'exemplars a les biblioteques.
Podeu agafar-los en préstec o bé reservar-los.

18/04/2019

Bona Diada de Sant Jordi!

23 d'abril, Dia del Llibre i dels drets d'autor

29/03/2019

Estrenem servei de préstec amb l'Institut Goethe

Més títols en alemany al teu abast

Ja pots demanar fons de l'Institut Goethe de Barcelona des de la teva biblioteca. Te'l farem arribar per mitjà del servei de préstec interbibliotecari. Pots sol·licitar un màxim de dos documents (llibres, revistes, audiollibres...) i tens per triar entre ficció, contes, novel·la gràfica, literatura alemanya clàssica contemporània, i fons de coneixement relacionat amb el país i la llengua alemanya de diversos temes (filosofia, art, arquitectura, geografia, història...).

Diputació de Barcelona. Rambla de Catalunya, 126. 08008 Barcelona. Tel. 934 022 222
Contacte | Avís legal